Kompetansemål etter 4. årssteget
Tal
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne:
- enkle brøkar......
Kompetansemål etter 7. årssteget
Tal og algebra
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne:
- brøkar .....plassere dei ulike storleikane på tallina
- finne samnemnar (bm.: fellesnevner) og utføre addisjon, subtraksjon og multiplikasjon av brøkar
Kompetansemål etter 10. årssteget
Tal og algebra
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne:
- samanlikne og rekne om mellom heile tal, desimaltal, brøkar, prosent, promille og tal på standardform, uttrykkje slike tal på varierte måtar og vurdere i kva for situasjonar ulike representasjonar er formålstenlege
rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk
bruke faktorar, potensar, kvadratrøter og primtal i berekningar
utvikle, bruke og gjere greie for ulike metodar i hovudrekning, overslagsrekning og skriftleg rekning med dei fire rekneartane
behandle, faktorisere og forenkle algebrauttrykk, knyte uttrykka til praktiske situasjonar, rekne med formlar, parentesar og brøkuttrykk og bruke kvadratsetningane